tag:blogger.com,1999:blog-8817192981951716933.comments2012-12-03T17:52:02.494+01:00Acquisitie.nuArjo Bunnikhttp://www.blogger.com/profile/08882458882342536136noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-8817192981951716933.post-22215262334664979222012-12-03T17:52:02.494+01:002012-12-03T17:52:02.494+01:00Prima artikel Arjo, ik zeg altijd: als iedereen je...Prima artikel Arjo, ik zeg altijd: als iedereen je klant is, is niemand je klant. Bij koud bellen (maar ook bij lauw bellen) is het juist belangrijk aan te sluiten bij de belevingswereld van de klant. Dat kost tijd, maar levert uiteindelijk meer op (een hogere score en minder frustratie).René van der Zaaghttp://www.zaleco.nl/verkooptrainingen/koud-bellen/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8817192981951716933.post-84478905141809465982009-04-06T13:33:00.000+02:002009-04-06T13:33:00.000+02:00Beste Dennis,Bedankt voor je reactie en je toevoeg...Beste Dennis,<BR/><BR/>Bedankt voor je reactie en je toevoeging betreffende de prijs. Je slaat de spijker hiermee op zijn kop.<BR/><BR/>ArjoArjo Bunnikhttps://www.blogger.com/profile/08882458882342536136noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8817192981951716933.post-16359400295545487342009-04-03T15:57:00.000+02:002009-04-03T15:57:00.000+02:00Helemaal eens. Niet iedereen kan je klant zijn, st...Helemaal eens. Niet iedereen kan je klant zijn, sterker nog, je moet niet eens iedereen als klant willen hebben. <B>FOCUS</B>!<BR/><BR/>Ohja, en <B>druk zijn is geen doel</B> lieve mensen!<BR/><BR/>En doe nu alsjeblieft eens je huiswerk voordat je iemand opbelt om te vertellen wat je allemaal niet voor hen zou kunnen betekenen! Hebben ze er echt wel wat aan?<BR/><BR/>Verwacht trouwens ook niet dat mensen jouw product kopen omdat het goedkoper is. <B>Een goed gevoel</B> kopen ze namelijk. De oplossing is facilitair.Dennis Wijnberghttp://www.oxilion.nlnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8817192981951716933.post-4618174492387855402008-09-18T19:07:00.000+02:002008-09-18T19:07:00.000+02:00Heel herkenbaar Arjo. Mooi ook dat je toevoegt hoe...Heel herkenbaar Arjo. <BR/>Mooi ook dat je toevoegt hoe de betreffende man het beter aan had kunnen pakken.<BR/><BR/>groet, RikkertAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8817192981951716933.post-81502603272183793522008-07-23T22:42:00.000+02:002008-07-23T22:42:00.000+02:00Hm interessant ik zit met twee collega's op de kam...Hm interessant ik zit met twee collega's op de kamer die veel van dit soort telefoontjes krijgen (wilt u een advertentie plaatsen in ons blad? n ja ik hoor ze altijd zeggen: post van u gehad? Is dat zo?)en op de een of andere manier vind ik dat ze altijd veel tijd kwijt zijn met die gesprekken terwijl ze weten dat de directeur toch geen geld wil uitgeven aan advertentie x, dus misschien wordt het tijd voor een curus van jou: hoe besteed ik zo weinig mogelijk tijd aan zo'n gesprek???<BR/>ha ha groeten van FemkeAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8817192981951716933.post-55800655471868574022008-07-07T23:29:00.000+02:002008-07-07T23:29:00.000+02:00erg herkenbaar en leuk stuk!Standaard dingen (zoal...erg herkenbaar en leuk stuk!<BR/><BR/>Standaard dingen (zoals bellen vanuit een script en te veel en vooral te lang(dradig) praten) zijn herkenbaar!Anonymousnoreply@blogger.com