De eerste Nederlandse Sales Blog Kermis is een feit. Een uiteenlopende verzameling van aantrekkelijke attracties verzorgd door een bont gezelschap van sales bloggers. Alle exploitanten zullen op 2 april aanstaande een speciale attractie aanbieden met ‘Sales tijdens de recessie’ als centraal onderwerp. Hierbij wil ik Rikkert ook bedanken voor dit geweldige initiatiefHieronder de lijst met attracties en onder dit artikel mijn eigen bijdragen:
Arno Diepeveen: Dutch Sales Blog
Harro Willemsen: Het professionele verkoopvak
Rikkert Walbeek: Sales 2.0
Daniëlle de Jonge: Commerciële Communicatie
Maurice Smit: Verkoop je Rijk
Rob Snoeijen: Verras de klant
Harrie van Heck: DrSeelz®
Joris van Roessel: Sales Management Blog
David Bloch: Blochs Blog
Henri van den Hoof: Marketingland
Arjo Bunnik: Acquisitie.nu
Michel Hoetmer: Ik wil meer verkopen
Colin Sewalt: Verkoop Blog
Geen opmerkingen:
Een reactie posten