donderdag 2 april 2009

Hooggeëerd publiek

De eerste Nederlandse Sales Blog Kermis is een feit. Een uiteenlopende verzameling van aantrekkelijke attracties verzorgd door een bont gezelschap van sales bloggers. Alle exploitanten zullen op 2 april aanstaande een speciale attractie aanbieden met ‘Sales tijdens de recessie’ als centraal onderwerp. Hierbij wil ik Rikkert ook bedanken voor dit geweldige initiatief
Hieronder de lijst met attracties en onder dit artikel mijn eigen bijdragen:

Arno Diepeveen: Dutch Sales Blog

Rikkert Walbeek: Sales 2.0

Daniëlle de Jonge: Commerciële Communicatie

Maurice Smit: Verkoop je Rijk

Rob Snoeijen: Verras de klant

Harrie van Heck: DrSeelz®

Joris van Roessel: Sales Management Blog

David Bloch: Blochs Blog

Henri van den Hoof: Marketingland

Arjo Bunnik: Acquisitie.nu

Michel Hoetmer: Ik wil meer verkopen

Colin Sewalt: Verkoop Blog

Geen opmerkingen: